FOTO'S: De superdure private Boeings & Airbussen

Winnen!
Winnen!
Een private jet als de G650 is leuk maar toch altijd een beetje decadent proppen op een of andere foute bank met champagne die het ook net niet helemaal is. Nee, dan hebben de ECHT rijken van deze wereld het beter bekeken. Gewoon een belletje naar Airbus of Boeing en dan schroeven die met alle liefde een privé luchtvehikel in elkaar. Qua A380 of 747. Want een private jet is leuk maar een private passagiersvliegtuig is beter. Kun je nog eens een potje voetballen op tien kilometer hoogte, bijvoorbeeld. Ook instant Bond Villain worden? Geen probleem. Moet je er wel een paar honderd miljoen tegenaan gooien, maar wie doet daar nou moeilijk over. Meer foto's na de klik en bij DesignBoom.

boeingairbus_01.jpgBalletje trappen? Geen probleem

boeingairbus_02.jpgBoosaardige plannen voor wereldoverheersing verzin je natuurlijk hier. Met inclusief wereldkaart voor accurate planning.

boeingairbus_03.jpgHier kan de POTUS nog een puntje aan zuigen.

Reaguursels

Inloggen

Chuck the plant | 23-06-14 | 11:20 |

Dat laatste lossen we ook wel weer op:
www.destentor.nl/regio/ommen/diesel-in...
Artikel is al van 2006 maar de ontwikkelingen gaan door.

Zorba de Kriek | 23-06-14 | 17:26 | + 0 -

Wie heeft GeenStijl toestemming gegeven om in mijn jet pheauteau's te maken?
(plaatje 3)

Moet niet gekker worden!

Mijnheer Harmsen | 23-06-14 | 16:50 | + 0 -

Elke dag Utrecht - Amsterdam om de file te vermijden ???

Don vinnie | 23-06-14 | 12:53 | + 0 -

Waarom zou je de bagagevakken (overhead bins) van een economy class willen behouden? @2e pica.
huismerk | 22-06-14 | 17:32 | + 14

In het originele artikel is het alleen maar ter illustratie om te laten zien hoe een leeg vliegtuig voor de ombouw eruit ziet.

Uriël Fack | 23-06-14 | 11:47 | + 0 -

voor 1/8 eigendomsdeel; dus 8 x 6.700 = 53.600; voor een zelfbouwkist....
FW Ta-183 Huckebein | 22-06-14 | 21:53 | + 1 -
Niet alleen een zelfbouwkist, maar ook nog eens door iemand anders gebouwd... Klasse 'Experimental' dus; Dan moet je wel veel vertrouwen in de bouwer hebben.
En €6.700 is best veel geld om continu met 7 anderen te moeten steggelen. Komen daar nog bij: Onderhoud, stalling en verzekering. Oh ja, en brandstof. Want zo'n Lycoming o360 vliegt wel leuk met 180pk, maar verbruikt ook tussen de 6 en 8 gallon/hour aan avgas van €3 per liter (~€80/uur).
Les 1 op weg naar je PPL: Goedkoop (zelf) vliegen bestaat niet.

Chuck the plant | 23-06-14 | 11:20 | + 1 -

En oh ja, ik wil wel een zwembad aan boord. Anders lamaar.

xspalm | 23-06-14 | 10:59 | + 0 -

Heb je met zo'n ding bijtelling? Misschien wel leuk om zo naar mijn werk te gaan.

xspalm | 23-06-14 | 10:58 | + 1 -

Wel leuk zo'n Boeing of Airbus maar je bent er wel mee beperkt. Je kan niet overal landen met zo'n bakbeest. Met een Dassault Falcon, Cessna Citation of Bombardier Challenger kom je overal en net zo comfortabel. (ok je hebt geen badkamer/douche aan boord)

Verrekte_Mongol | 22-06-14 | 23:40 | + 0 -

FW Ta-183 Huckebein | 22-06-14 | 21:53 |
ja ok...

duitse herder | 22-06-14 | 21:57 | + -3 -

duitse herder | 22-06-14 | 21:35 | + 0 -

voor 1/8 eigendomsdeel; dus 8 x 6.700 = 53.600; voor een zelfbouwkist....

FW Ta-183 Huckebein | 22-06-14 | 21:53 | + 1 -

Coolchwip_ | 22-06-14 | 20:57

Nee prijs was 50.000 Deense kronen is 6.700 E

duitse herder | 22-06-14 | 21:35 | + -4 -

Retecool die vliegtuigen.

Atlas Shruggs 10 | 22-06-14 | 21:22 | + 1 -

De eerste 2 foto's zijn anders helemaal geen "privé" vliegtuigen.
En privé en business vliegtuig lijkt wel hetzelfde, maar zijn dat niet
maar helaas patsers genoeg die liever ruim zitten dan belasting betalen bijv. want zo'n plain zet je in een BV en die is van een stichting van je vrouw of neef.

nl04922 | 22-06-14 | 21:07 | + 0 -

duitse herder | 22-06-14 | 17:51
Dat vliegtuig kost omgerekend zo'n 400k DKK, ofwel 54k euro?

Coolchwip_ | 22-06-14 | 20:57 | + 1 -

Nice
Doe mij er maar zo een met mooie strepen aan de buitenkant
Interieur van plaatje 3 erbij graag

Beffel0Bill | 22-06-14 | 20:46 | + 0 -

@huismerk | 22-06-14 | 17:32 |

Omdat die foto van een leeg vliegtuig is voordat ze deze gaan verbouwen.

Staat er ook keurig bij vermeld.

hethogenoorden | 22-06-14 | 20:12 | + 5 -

huismerk | 22-06-14 | 17:32 |
Waarom zit er een dashboardkastje in een Lambo of Ferrari?
Soms gewoon omdat het kan.

Dezenaamhier | 22-06-14 | 19:37 | + -1 -

Hmmm, past me wel.

Slipsnifter | 22-06-14 | 19:30 | + 0 -

Waarom zou je de bagagevakken (overhead bins) van een economy class willen behouden? @2e pica.

huismerk | 22-06-14 | 17:32 | + 17 -

Dit soort vliegtuigen zijn er alleen voor vlieg tuig.

Kaas de Vies | 22-06-14 | 17:26 | + 14 -

REAGEER OOK

Linktip: Energie vergelijken